In standby e riceve chiamate non suona

Ciao a tutti, sono nuovo del forum… ma ho sentito parlare molto del sito… ho un piccolo ma fastidioso problema con il mio Iphone…il telefono quando va in stand by e riceve una chiamata non suona, non vibra (dall’altra parte sentono suonare libero),questo difetto lo fa solo in standby… se il telefono e’ collegato a itunes invece va perfettamente come quando non e’ in stand by… va normalmente; potrebbe essere la batteria?? se qualcuno puoi’ darmi un consiglio… Aiutatemi… grazie e ciao

PREMETTO che il mio ihpone non ha subito nessuno sblocco ho solo sempre aggiornato con itunes… vi prego datemi una soluzione non so piu’ che fare

l’unica prova che puoi fare è quella di effettuare un ripristino, senza riprendere backup, e vedere se risolvi, altrimenti ti tocca portarlo in assistenza

Assistenza

Mi dai un colpo al cuore…cmq passo da vodafone?? purtroppo in zona bg non trovo nessun centro apple… chissa’ quanto me lo terranno via…
sono un po deluso dal telefono… sempre trattato bene e poi questo e’ il risultato…

ivi mahai gia provato con un ripristino?

Prima fai quello che ha detto Giuseppe, se no chiama il numero verde dell’apple, ti spediscono un corriere, gli consegni il l’iphone e in 5-7 giorni ne avrai uno nuovo o rigenerato. Con l’assistenza apple non esiste la domanda: chissà quando lo rivedrò. I tempi di consegna sono 5-7 giorni quindi stai tranquillo. Poi sono cose elettroniche si rompono anche se uno li tiene immacolati :smiley: il mio primo iphone si è scassato dopo 4 giorni che l’avevo comprato :smiley:

Dovro’ farlo mi sa… il numero della Apple??
199120800?? va be penso di resistere per 7 gg… senza il mitico…
se pero’ qualcuno sapesse qualche altra soluzione ben venga… grazie…

800 554 533 questo è il numero verde dell’apple, chiama a loro, spiega il problema e vedi se hanno loro la soluzione, sono molto cordiali e disponibili, in caso non abbiano una soluzione nemmeno loro, io non c’è l’ho nemmeno :D, manda in assistenza.

OK chiamato assistenza ho fatto mille prove con loro… niente… alla fine il telefono andra’ in assistenza… ehm… dice che sono il primo in assoluto che ha questo problema con iphone…beh… speriamo bene… grazie visapro’ dire quando tornera’…

Ciao Ivian78, anche a mè è successa la stessa cosa… dopo aver fatto un aggiornamento fallito alla 2.2.1 , io oltretutto ho il wifi grigio… lo ai spedito in assistenza ? come è andata ?

Just What I Was Looking For

As a mother as well as an accountant, I have been concerned by the lack of financial education our children receive in school. Many of today’s youth have credit cards before they leave high school, yet they have never had a course in money or how to invest it, let alone understand how compound interest works on credit cards. Simply put, without financial literacy and the knowledge of how money works, they are not prepared to face the world that awaits them, a world in which spending is emphasized over savings.When my oldest son became hopelessly in debt with his credit cards as a freshman in college, I not only helped him destroy the credit cards, but I also went in search of a program that would help me educate my children on financial matters.One day last year, my husband called me from his office. “I have someone I think you should meet,” he said. "His name is Robert Kiyosaki. He’s a businessman and investor, and he is here applying for a patent on an educational product. I think it’s what you have been looking for."Just What I Was Looking ForMy husband, Mike, was so impressed with CASHFLOW, the new educational product that Robert Kiyosaki was developing, that he arranged for both of us to participate in a test of the prototype. Because it was an educational game, I also asked my 19-year-old daughter, who was a freshman at a local university, if she would like to take part, and she agreed.“And you don’t?” I asked.“No, not really,” said rich dad. “If you want to learn to work for money, then stay in school. That is a great place to learn to do that. But if you want to learn how to have money work for you, then I will teach you that wow power leveling. But only if you want to learn.”“Wouldn’t everyone want to learn that” I asked.“No,” said rich dad. “Simply because it’s easier to learn to work for money, especially if fear is your primary emotion when the subject of money is discussed.wow gold”“I don’t understand,” I said with a frown. buy wow gold for cheap …“Don’t worry about that for now. Just know that it’s fear that keeps most people working at a job. The fear of not paying their bills.wow gold, The fear of being fired.wow gold, The fear of not having enough money. The fear ofstarting over. That’s the price of studying to learn a profession or trade, and then working for money. Most people become a slave to money… that is wow power leveling web page for cheap wow power leveling, and then get angry at their boss.”“Learning to have money work for you is a completely different course of study?” I asked.“Absolutely,” rich dad answered, "absolutely."About fifteen people, broken into three groups, participated in the test.Mike was right. It was the educational product I had been looking for. But it had a twist: It looked like a colorful Monopoly board with a giant well-dressed rat in the middle. Unlike Monopoly, however, there were two tracks: one inside and one outside. The object of the game was to get out of the inside track-what Robert called the “Rat Race” and reach the outer track, or the “Fast Track.” As Robert put it, the Fast Track simulates how rich people play in real life.Robert then defined the “Rat Race” for us.

Lingerie Sexy Store

Lingerie Sexy Store strives to offer our customers one of the fastest, well designed online lingerie Sexy store available.We sell babydoll, bustier, bodystocking and so on. We attempt to provide customers a simple, straight forward means of find the lingerie and gifts they desire by providing customers many categories into which our wide variety of lingerie may be categorized. all customer information is kept strictly confidential and for the sole use of Pampered Passions Fine Lingerie. No customer information is shared with third parties nor sold to marketing companies.